آشنایی کامل و جامع با 7 نوع شلوار جین زنانه

انواع شلوار جین زنانه

یکی از لباس‌های محبوب که بین زنان و مردان طرفداران زیادی دارد شلوار جین است. این شلوارها فرمی بسیار زیبا و جذاب برای اندام ما ایجاد می‌کنند. همچنین ست کردن آن‌ها نیز بسیار ساده و کم دردسر می‌باشد. شلوارهای جین دارای تنوع مدل بسیار زیادی هستند. در این مطلب از گروه نوین حجاب با انواع شلوار جین زنانه آشنا می‌شویم. شناخت مدل‌های مختلف این شلوارهای کار انتخاب و خرید آن‌ها را ساده‌تر می‌کنند.و همچنین ما در نوین حجاب این امکان را به شما میدهم تا اطلاعاتی در مورد استایل کردن خود داشته باشید تا خرید راحت تری را تجربه کنید خرید هایی اعم از خرید شونیز شلوار مانتو و … .

آشنایی با شلوار جین

یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین شلوارها در تمام جوامع جهان بی‌شک شلوار جین است. پارچه جین البته برای دوخت انواع مختلفی از لباس به کار می‌رود. اما بیشتر مورد استفاده از این پارچه برای دوخت انواع مختلف شلوار است. پارچه جین در واقع نوعی پارچه ضخیم محسوب می‌شود. شلوارهای جین مردانه و زنانه در نوع برش آن‌ها با هم تفاوت‌های زیادی دارند. همینطور در مدل‌های زنانه این شلوار اغلب از تزئینات بیشتری نسبت به نوع مردانه استفاده می‌گردد. در ادامه با 7 مدل از انواع شلوارهای جین برای زنان که بسیار محبوب هستند آشنا خواهیم شد.

انواع شلوار جین زنانه

معرفی 7 مدل از انواع شلوار جین زنانه

محبوبیت زیاد این پارچه در دوخت شلوار موجب شد تا طراحان مدل‌های زیادی از آن را طراحی کنند. به همین خاطر در زمان خرید بین انبوه مدل‌های شلوار جین دچار سردرگمی می‌شویم. در این بخش از مقاله نوین حجاب معروف‌ترین مدل‌های شلوار جین به همراه راهنمای خرید آن را ارائه می‌کنیم. با توجه به محبوبیت این شلوارها و کاربردی بودن آن‌ها این مطلب برای بسیاری از افراد مفید خواهد بود.

1- شلوار جین راسته

شلوارهای جین راسته یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار این شلوار به شمار می‌رود. در قسمت مچ پا شلوار به سمت داخل باریک نمی‌شود. این اصلی‌ترین تفاوت شلوار جین راسته و جین تنگ می‌باشد. در مدل راسته سجاف شلوار جین از باسن تا قسمت مچ پا باقی وجود دارد. این ویژگی موجب شده تا شلوار جین راسته راحت‌تر و تنفس بهتری داشته باشد. برای کسانی که دارای ساق و مچ پاهای قوی هستند مانند ورزشکاران این مدل از شلوار جین توصیه می‌شود. توصیه می‌شود این شلوار را با یک کت تک و کفش‌های کتانی و صندل ست کنید.

2- شلوار جین بوت کات:

یکی دیگر از انواع شلوار جین زنانه که می‌توانید خریداری کنید مدل بوت کات می‌باشد. این نوع شلوار جین بسیار تنگ بوده و به نوعی پوست دوم شما به حساب می‌آید. البته در قسمت باسن و پاها از ابعاد و اندازه‌های مناسبی برخوردار است. با این همه خروجی مچ پا بسیار باریک و کوچک در نظر گرفته شده است. نام این شلوار جین از دوران کابوی‌ها در آمریکا به یادگار گرفته شده است.  این شلوار برای کسانی که مایل به پوشیدن شلوارهایی تنگ با تنفس مناسب هستند گزینه خوبی می‌باشد. اگر از کفش‌های پاشنه بلند در کنار شلوار جین بوت کات استفاده شود موجب لاغرتر دیده شدن شما می‌شود.

3- شلوار جین اسکینی

این مدل به شلوار جین چسبان نیز در بازار شناخته می‌شود. این مدل از شلوارهای جین کمی کشش داشته و از باسن تا زانو، ساق و مچ پای شما را در بر می‌گیرد. نکته جالب درباره این نوع شلوار جین آن است که برای همه فرم‌های بدن مناسب است. بنابراین بدون نگرانی از بابت تناسب آن با شکل اندامتان می‌توانید از شلوار جین اسکینی استفاده کنید. این شلوار از انواع شلوار جین زنانه بسیار پرکاربرد می‌باشد. از این رو همه خانم‌ها باید یک شلوار جین اسکینی در کمد لباس خود داشته باشند. برش این شلوار هرگز از مد نمی‌افتد و همیشه قابل استفاده است. پوشیدن یک تیشرت ظریف و نازک همراه این شلوار جذابیت زیادی برای شما به ارمغان می‌آورد.

4- شلوار جین بوی فرند

این مدل از شلوارهای جین زنانه دارای ظاهری نسبتا مردانه می‌باشد. همین ویژگی نیز جذابیت و شکلی آرام به شلوار بوی فرند در بین مدل‌های زنانه داده است.  شاید برایتان جالب باشد بدانید که این شلوار اولین بار توسط هنرپیشه معروف مرلین مونرو پوشیده شد. این شلوارهای جین ظاهری شلخته‌وار ایجاد می‌کنند. اما بی‌شک از زیبایی و جذابیت آن‌ها به عنوان یکی از انواع شلوار جین زنانه کم نمی‌کند. امروزه برندهای معروف زیادی در جهان در حال طراحی شلوارهای بوی فرند با برش‌های متفاوت هستند. این شلوارها به ویژه برای کسانی که شانه‌های قوی و پهنی دارند مناسب می‌باشد. چرا که شلوار جین بوی فرند تعادل خوبی بین بالا تنه و پایین تنه افراد ایجاد می‌کند.

5- شلوار جین دمپا گشاد

شلوار جین دمپا گشاد شاید کمی شبیه به شلوارهای برش گشاد به نظر آید. با این همه تفاوت‌های زیادی بین این دو نوع شلوار مختلف با هم خواهید دید. در قسمت ساق پا شلوار پهنی بیشتری پیدا می‌کند و شبیه به حرف A لاتین دیده می‌شود. سپس در قسمت باسن باریک‌تر شده و فرم و شکل زیبایی پیدا می‌کند. گشادی شلوار جین دمپا گشاد به تدریج شکل می‌گیرد. به همین دلیل این مدل از انواع شلوار جین زنانه بسیار مورد توجه قرار دارد. از ویژگی‌های مهم این مدل ایجاد تعادل بین باسن و بالا تنه است. در واقع با انحراف توجه از سمت باسن هماهنگی خود در فرم بدنی افراد ایجاد می‌کند. توصیه می‌شود از یک بلوز یا تیشرت ساده در کنار جین دمپا گشاد استفاده شود.

6- شلوار جین مام استایل

این شلوار دارای کمری بلند و صد البته راحت است. در طراحی این نوع شلوار جین زنانه فضای کافی در قسمت فاق و زیپ داده شده است. این شلوار راحتی و حس بسیار خوبی را در زمان استفاده در شما ایجاد می‌کند.

7- شلوار جین ملوانی

در این نوع از شلوارهای جین جیب به جای قسمت پشت در جلوی آن تعبیه شده است.  به همین دلیل با نام ملوانی از این مدل شلوار جین زنانه یاد می‌شود.

سخن پایانی

آشنایی با انواع شلوار جین زنانه کار ما را در زمان انتخاب و خرید راحت‌تر خواهد کرد. هر شلوار جین فرم بدنی خاصی را ایجاد می‌کند. این ویژگی نیز به برش‌های شلوار جین در مدل‌های مختلف بستگی دارد. در گروه نوین حجاب تلاش کردیم تا راهنمایی‌ها و اطلاعات لازم درباره پرطرفدارترین مدل‌های شلوار جین زنانه را ارائه کنیم. شما به کدام مدل از شلوارهای جین زنانه علاقه بیشتری دارید؟

 

 

ارسال دیدگاه